Sebes páros

2021.12.21
A gyógynövény kutató állandó keresésben, kísérletezésben van. Az új dolgok összehozásához békességre, nyugalomra és elvonulásra van szükség. Az év némely szakában szükségesek az ilyen magamra zárások.
A tavaszi ilyenből született meg egy újabb kenőcsöm, ami hatóanyagaiban a vágott sebek gyógymestere. Bodzalevélből és lándzsas útifű levélből állítottam össze. Miközben szedegettem BodzaAnyóról a virágokat, eszembe jutott, hogy egy régi angol könyvben olvastam a levelének sebgyógyító hatásáról. Ezért azonnal megjelent fejemben a másik növénnyel való párosítás jótékony hatása. Készítettem egy macerátumot belőlük, erlelve a nyári nap sugaraitól. Leszűréskor erős jav lett belőle. 

Horzsolásokra, zúzódásokra, vágási sérülésekre, húzódásra, rándulásra, hosszan elhüzódó sebgyógyulásra. A minap láttam meg egy idős kőműves, szétterulő, igenybevett kezét. A bőr olyan vastag és kemény volt rajta, hogy állandóan berepedt rajta a bőr. Kérdezte mit ajanlok ra. Azonnal a sebes páros kenőcsöm jutott eszembe. Mintha az ő kezére állítottam volna össze. 

JÓ EGÉSZSÉGET!

Fénykép - Pagonyi Gabriella
Logo - Tömösy Andrea TSY
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el