Változókor

2022.07.11

Elkezdődött, de úgy néz ki hamar át is suhantam a kellemetlen tünetein.
A B(ölcs)anya időszak.
Kb. egy hete elkezdődtek a hőhullámok. Most alkalmam volt saját magamon is kipróbálni javaimat. A hőhullámok 10 percenként és kb. úgy működtem, mint egy vizes szivacs, amit megnyom valaki. Amíg a buszmegállóba eljutottam vizes lett a szép kis vászonruhám. Most jogyan tovább. Megpróbaltam mászkálni a napon, kicsit fújt is a szél, de nem sokat használt. Aztán itthon elővettem javaimat. Mivel minden oldószerben más anyagok jönnek ki ugyanabból a növényból, ezért a Női Mindenség készítményemből három javat választottam. Reggel a cseppekból vettem be, este a változó kori teát ittam és kétnaponta hasznaltam külső bedörzsölésre a testolajat.
Egy nap után már csak napi 3 hullám volt és sokkal kevesebb tünettel. Mostanra tünetmentes vagyok. Tehát egy hét. Közben persze elgondolkoztam a mostani állapotomon. Segített benne egy nagy családi osszejövetel is. Kívulről néztem magam közben. Hogyan viselkedem, higyan élem meg a gyerekeimmel, szüleimmel való kapcsolatot. Mennyire vagyok elégedett magammal ezek és a mindennapi működésemmel.

JÓ EGÉSZSÉGET!

Fénykép - Pagonyi Gabriella
Logo - Tömösy Andrea TSY
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el